Home » » Asa (Asha) Beautiful

Asa (Asha) Beautiful




Beautiful is your name
Wonderful is what you are to me
It's you I see in my dreams
Everyday and I pray for you
Queen of my life You're so beautiful

Emi n wa mama kan
Ta lori ye ye yen
Mama mi ko roju ri
And that's why I'm loving you

Nitori omo
O o jiya Ni le oko
Mama mi ko roju ri
And that's why am loving you

La la la la la la la
o o you are so beautiful
You are so beautiful

Ebami kira fun mama mi
Orisha bi iya o ko o si laiye

Woman
There is No one like you
Nitori omo o jiya ni le oko
Mama mi ko ro oju ri
And that's why I'm loving you

la la la la la la la o o
You are beautiful

Ebami kira fun mama mi
Orisha bi iya o ko si laiye
Share this article :
 
Copyright © 2013. Exclusive Music - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger